23 aprilie 2012

MyPoster va fi mai bun cu ajutorul tau

De astazi, in calitate de beneficiar, poti acorda note modului in care iti este executata fiecare comanda in myposter. De ce ? Pentru ca vrem sa stim cum stam, si mai mult, sa iti inducem entuzismul faptului ca ai folosit MyPoster.

Pentru ca ne dorim foarte mult ca toti clientii nostri sa aiba parte de o experienta foarte buna cu serviciul pe care il oferim. Ne place sa discutam cu fiecare client despre solicitarile sale si sa ne adaptam activitatea in functie de acestea, astfel incat produsul finit sa fie de cea mai buna calitate.

Alaturi de echipamentele profesionale de ultima generatie, folosite de MyPoster, punem pret pe comunicarea dintre companie si public. Ascultam si tinem cont de fiecare parere pe care o au clientii nostri. Asadar, pentru a optimiza comunicarea si serviciul MyPoster, am introdus un document de evaluare, care poate fi completat on-line dupa finalizarea fiecarei comenzi.

Practic, dorim sa stim daca clientul nostru a fost multumit sau nu de serviciul MyPoster, dar mai ales, daca crede ca il putem imbunatati. Poate s-a lovit de prea multi pasi in alegerea ramei sau poate curierul nu a fost tocmai prietenos cand i-a livrat produsul acasa. Ne intereseaza toate aspectele care vizeaza experienta clientului cu MyPoster.

Completarea dureaza doar cateva secunde:
  • Daca urmeaza sa comanzi ceva, sau ai lucrari pe flux, verifica-ti e-mail-ul ! Vei primi o invitatie la cateva zile dupa finalizarea comenzii.
  • Daca ai lucrat in trecut cu MyPoster si vrei sa ne acorzi evaluarea, te rugam completeaza formularul!

Multumim!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru orice comentarii folositi cu incredere formularul de mai jos: